Hvis du skal opsige en eller flere medarbejdere, er der flere forhold, du som arbejdsgiver skal være opmærksom på for at sikre, at du overholder alle dine forpligtigelser

For at give den bedste rådgivning har HORESTAs juridiske eksperter her samlet fem gode råd, der blandt andet omhandler varsel, godtgørelse og ferie i opsigelsesperioden.

Medlemmer kan finde rådene her

Derudover kan du som medlem af HORESTA altid få rådgivning om alle vilkår i forbindelse med opsigelse medarbejdere ved at kontakte vores juridiske callcenter på callcenter@horesta.dk eller +45 35 24 80 40.

Er du ikke allerede medlem af HORESTA, kan du læse meget mere om rådgivningen og fordelene, der følger med et medlemskab her.

Drikkepenge skaber debat: "Der er intet odiøst i at sige nej tak"

Jeppe Møller-Herskind fra HORESTA deltog i TV2 Nyhedernes indslag om drikkepenge og understregede, at det skal være helt frivilligt at give lidt ekstra som anerkendelse for god service. Kortterminalernes drikkepengefunktion deler både gæster og branchefolk.

Log ind