Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Ejere af kaffebaren Aoife Coffee i Ebeltoft, Natacha Abrahamsen og Rasmus Jordt, har fået nok af kunder, der råber ad deres ansatte. Efter flere ubehagelige episoder har de henvendt sig på Instagram og opfordret til, at kunder behandler personalet med respekt.
HORESTA's viceadministrerende direktør, Jeppe Møller-Herskind, bekræfter over for TV2/Østjylland, at grænseoverskridende kundeadfærd ikke er et nyt fænomen i branchen.
Han nævner en restaurantkæde, der bruger et "gult kort" som et ikke-konfliktoptrappende middel mod chikane, og håber, at flere vil adoptere lignende tiltag for at reducere uacceptabel kundeadfærd.
”Det er et ikke-konfliktoptrappende initiativ. Jeg håber, at flere virksomheder lader sig inspirere, så tallene for chikane falder. Dermed sender vi et signal om, at det ikke er en okay adfærd,” siger han.
Læs hele historien på Tv2ostjylland.dk
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Flammen henter svensk landechef til ekspansion
12-06-2025
-
Milling Hotels løfter resultatet med tocifret millionbeløb
12-06-2025
-
Ny filmrabat skal styrke dansk turisme og hotelbranchen
12-06-2025
-
Hoteller på Fyn forbereder sig på stor golfturnering i 2026
12-06-2025
-
København vil være Nordens vinterhovedstad
12-06-2025
-
Turistskat og Airbnb i fokus hos HORESTA på Folkemødet
12-06-2025
-
Airbnb-udlejning uden kontrol bekymrer i København
12-06-2025