Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Ejere af kaffebaren Aoife Coffee i Ebeltoft, Natacha Abrahamsen og Rasmus Jordt, har fået nok af kunder, der råber ad deres ansatte. Efter flere ubehagelige episoder har de henvendt sig på Instagram og opfordret til, at kunder behandler personalet med respekt.
HORESTA's viceadministrerende direktør, Jeppe Møller-Herskind, bekræfter over for TV2/Østjylland, at grænseoverskridende kundeadfærd ikke er et nyt fænomen i branchen.
Han nævner en restaurantkæde, der bruger et "gult kort" som et ikke-konfliktoptrappende middel mod chikane, og håber, at flere vil adoptere lignende tiltag for at reducere uacceptabel kundeadfærd.
”Det er et ikke-konfliktoptrappende initiativ. Jeg håber, at flere virksomheder lader sig inspirere, så tallene for chikane falder. Dermed sender vi et signal om, at det ikke er en okay adfærd,” siger han.
Læs hele historien på Tv2ostjylland.dk
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Flammen holder kursen trods øget konkurrence
30-09-2025
-
HORESTA kommenterer Arena Næstved-sagen i DR P4
30-09-2025
-
Aalborg sætter 83 mio. kr. af til kandidatur om kulturhovedstad i 2032
30-09-2025
-
Nyt direktørskifte hos Hotel Saxkjøbing
30-09-2025
-
Statens overtagelse af Københavns Lufthavne er nu gennemført
30-09-2025
-
Tivoli fejrer 20 år med Halloween
30-09-2025
-
Nyhed fra Billund Lufthavn kan styrke Vestdanmarks turisme
30-09-2025
-
Naturfænomen skaber historisk travlhed i Ribe
30-09-2025
-
Franske topkokke advarer Macron efter længere tid gastronomisk krise
30-09-2025