Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Lagkagehuset har halveret sit underskud i 2024 til 93,9 mio. kr., hvilket markerer et væsentligt løft fra året før. Det sker i et regnskabsår, hvor bagerikæden har lagt vækststrategien om og i stedet fokuseret på drift og effektivitet.
Omsætningen steg med 7,8 pct. til 1,57 mia. kr., med særlig fremgang i London og New York. Driftsresultatet (ebitda) er løftet med 84 mio. kr.
Lagkagehuset har i løbet af året styrket sin digitale tilstedeværelse og lanceret nye kundetiltag via sin app. Kæden forventer sorte tal i 2025, og vil åbne nye butikker, herunder via partnerskab med Meny.
Adm. direktør Joachim Knudsen tror på, at den nuværende strategi vil bære frugt i det kommende år.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Alchemist er verdens femtebedste restaurant
20-06-2025
-
Forventer 20.000 ekstra overnatninger: Destination skal håndtere firmaidrættens svar på OL
20-06-2025
-
Flammen åbner stor restaurant i Silkeborg
20-06-2025
-
&Tradition åbner stilrent hotel i hjertet af København
20-06-2025
-
Madens Folkemøde får millionstøtte efter rekordår
20-06-2025
-
Har over 4000 restauranter på verdensplan: Nu åbner de for første gang i København
20-06-2025
-
Prolog åbner ny kaffebar på Papirøen
20-06-2025