Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Taco Bell har siden 2023 benyttet stemmestyret AI i over 500 amerikanske drive-thrus for at sikre hurtigere service og færre fejl.
Efter en række hændelser, hvor AI’en fx godkendte useriøse ordrer – som en bestilling på 18.000 kopper vand – vælger kæden nu at justere systemets anvendelse. Det sker blandt andet ved, at medarbejdere i højere grad skal kunne overvåge og gribe ind, når teknologien fejler.
Taco Bells teknologidirektør fremhæver, at AI’en har håndteret millioner af ordrer med succes, men understreger behovet for klare retningslinjer for, hvornår teknologien bør overtage – og hvornår menneskelig indgriben er nødvendig.
Læs hele historien på Benzinga
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Flammen holder kursen trods øget konkurrence
30-09-2025
-
HORESTA kommenterer Arena Næstved-sagen i DR P4
30-09-2025
-
Aalborg sætter 83 mio. kr. af til kandidatur om kulturhovedstad i 2032
30-09-2025
-
Nyt direktørskifte hos Hotel Saxkjøbing
30-09-2025
-
Statens overtagelse af Københavns Lufthavne er nu gennemført
30-09-2025
-
Tivoli fejrer 20 år med Halloween
30-09-2025
-
Nyhed fra Billund Lufthavn kan styrke Vestdanmarks turisme
30-09-2025
-
Naturfænomen skaber historisk travlhed i Ribe
30-09-2025
-
Franske topkokke advarer Macron efter længere tid gastronomisk krise
30-09-2025