Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Destination Bornholm har introduceret en ny digital chatagent på sin hjemmeside. Formålet er at give øens gæster hurtige og relevante svar – døgnet rundt og på flere sprog.
Chatagenten er baseret på Destination Bornholms egen vidensbase og skal supplere den eksisterende personlige betjening.
Ifølge destinationsdirektør Anders Wiberg er chatagenten en del af en bredere digital strategi, der skal øge Bornholms tilgængelighed og styrke øens position som attraktiv feriedestination. Den nye funktion kan betjene brugere på engelsk, tysk, svensk, norsk, polsk, hollandsk og fransk.
Chatagenten er tilgængelig direkte via destinationens hjemmeside og er koblet til Bornholms Turistinformation, hvor gæster fortsat har mulighed for at få personlig hjælp, hvis behovet opstår. Strategien er at kombinere digitale løsninger med nærværende service.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Flammen holder kursen trods øget konkurrence
30-09-2025
-
HORESTA kommenterer Arena Næstved-sagen i DR P4
30-09-2025
-
Aalborg sætter 83 mio. kr. af til kandidatur om kulturhovedstad i 2032
30-09-2025
-
Nyt direktørskifte hos Hotel Saxkjøbing
30-09-2025
-
Statens overtagelse af Københavns Lufthavne er nu gennemført
30-09-2025
-
Tivoli fejrer 20 år med Halloween
30-09-2025
-
Nyhed fra Billund Lufthavn kan styrke Vestdanmarks turisme
30-09-2025
-
Naturfænomen skaber historisk travlhed i Ribe
30-09-2025
-
Franske topkokke advarer Macron efter længere tid gastronomisk krise
30-09-2025